Brandcode aan de slag voor EXTERUS
De tijd van nu brengt de nodige veranderingen met zich mee. De manier van (thuis)werken bijvoorbeeld. Digitale meetings zijn eerder regel dan uitzondering. En zo vond ook de eerste kennismaking plaats tussen Brandcode en Exterus. Niet heel persoonlijk, wel effectief en waardevol. Dat blijkt wel uit de nieuwe website die inmiddels live staat.
Korte termijn VS lange termijn
Exterus is dé specialist in arbeidsmigratie, internationale belastingen én salarisadministratie en richt zich met name op internationale ondernemingen en haar werknemers. De oorspronkelijke behoefte van Exterus was meer leads genereren. Dit is veelal de vraag vanuit organisaties. Een strategie voor succes op de korte termijn. Voor de lange termijn is de formulering van de bekende why, what en how de basis voor succes. Een krachtig verhaal vanuit deze visie is bepalend voor de juiste koers. Uiteindelijk leidt dit tot meer waardevolle leads.
Brand story
De brand story voor Exterus is helder geformuleerd. Het draait om de verbinding tussen mensen. Brandcode is erin geslaagd dit verhaal tot leven te laten komen op de nieuwe website. Van fotografie tot video en van copy tot kleurgebruik. In ieder detail is de brand story terug te zien. De fundering staat, Exterus is klaar om te bouwen.
“The human connection is key to every relationship”
Contentstrategie
De brand story wordt verder tot leven gebracht door een ijzersterke contentstrategie. Brandcode werkt hiervoor samen met de bevlogen Fatma Simsek-Taskesen van Branddiggers. In de contentstrategie staat exact beschreven welke vervolgstappen gezet worden. De middelen hiervoor zijn onder andere blogs, landingspagina’s, video’s, e-books en nieuwsberichten. Dit wordt gedeeld via de social media kanalen. Dé manier om het verhaal te verspreiden en het bereik te vergroten. Samen met Exterus en Branddiggers bouwen we aan een grensoverschrijdend merk.
Bekijk de nieuwe website.
Vragen over deze samenwerking? Neem CONTACT op.