Fundering voor online marketing

Exterus is de one-stop shop service voor bedrijven met internationale medewerkers. Het bedrijf zorgt dat expats en kennismigranten een zorgeloze start kunnen maken. Brandcode heeft samen met Exterus gezorgd voor een nieuwe brand story en website. Het is de fundering voor succesvolle online marketing.

Voor Exterus hebben we met het team een succesvolle make-over gerealiseerd. De algehele uitstraling, gebruikerservaring en de juiste inzet van SEO en SEA zorgt voor meer traffic en leads.”

Tom schutte
Manager Creative

Meer leads genereren

De oorspronkelijke behoefte van Exterus? Meer leads genereren. Dit is natuurlijk de wens van iedere organisatie. Maar je kan talloze euro’s in campagnes steken, zolang je website niet op orde is komen de aanvragen niet binnen. Voordat je geld investeert in online marketing en campagnes is het belangrijk om je verhaal en website op orde te hebben.

Sterke positionering

Voor Exterus draait het om de verbinding tussen mensen. Brandcode is erin geslaagd dit verhaal tot leven te laten komen op de nieuwe website. Van beeldkeuze tot video en van copy tot kleurgebruik. In ieder gekozen woord, design en fotografie druipt het merkverhaal er vanaf. Door een sterke positionering en een uniek merkverhaal zorg je dat mensen voor jou kiezen. Niet voor de concurrenten.

Waardevolle leads genereren

Inmiddels staat de nieuwe website live en zijn we gestart met online marketing. Het zorgt voor meer bezoekers, leads en omzet. Dit realiseren we onder andere door een ijzersterke contentstrategie. Brandcode werkt hiervoor samen met Branddiggers. De middelen hiervoor zijn blogs, landingspagina’s, video’s, e-books en nieuwsberichten.
Dé manier om het verhaal te verspreiden en het bereik te vergroten. Samen met Exterus en Branddiggers bouwen we verder aan een grensoverschrijdend merk.

TO NEXT CASE

Creating the leader in events