Een event die havoleerlingen helpt hun toekomst vorm te geven

Ruim 2.000 havoleerlingen bezochten het Bekijkjetoekomst Event in de Fokker Terminal. Spirit4You wilde dit jaar het event naar een hoger niveau tillen en schakelde ons in om een unieke en impactvolle ervaring te creëren. Wij ontwikkelden een doordacht concept met een kleurrijke en inspirerende uitwerking die de identiteit van het event versterkte en de beleving naar een professioneel niveau bracht. Ook verzorgden wij de fotografie en videografie voor, tijdens en na het evenement.

“Het concept van de beursvloer sloot perfect aan op het programma en de visie van de klant.”

Onno Schaap
Creative Director

Leerlingen prikkelen en activeren

Het doel van het evenement was om leerlingen te inspireren en aan te moedigen actief na te denken over hun toekomst. Vanaf het moment van binnenkomst werden zij meteen geprikkeld met een dynamische introductievideo. In slechts vijf minuten kregen de leerlingen acht verschillende studierichtingen gepresenteerd door leeftijdsgenoten, wat hen stimuleerde om met vragen en ideeën het festivalterrein te betreden.

De missie van Brandcode is om met een bundeling van creativiteit en techniek het DNA van organisaties tot leven te brengen.

De beleving van het evenement

Spirit4You wenste een beursvloer met een levendige festivalsfeer. Daarom kozen wij voor een kleurrijke en dynamische stijl die voortborduurde op de bestaande identiteit van Bekijkjetoekomstnu. Met kleur als leidraad creëerden we verschillende zones waar standhouders centraal stonden. Dit, gecombineerd met interactieve activiteiten, maakte de beursvloer aantrekkelijk en uitdagend voor de leerlingen. Daarnaast ontwierpen wij batchcards waarmee leerlingen een programma doorliepen. Deze structuur bood vrijheid, terwijl het toch een georganiseerd verloop van de dag garandeerde met een aantal vaste activiteiten.

TO NEXT CASE

Coca-Cola - let’s open it!