Template website
Autoschadebedrijf WIBU is een gerenommeerd autoschadebedrijf. Het bedrijf is, sinds de oprichting in 1976, uitgegroeid tot een begrip in Den Haag. De huidige website voldeed niet en was toe aan een flinke opknapbeurt. Brandcode is gevraagd een nieuwe website te bouwen. Het moet voldoen aan de hedendaagse eisen en goed vindbaar zijn in Google.
Klant: Autoschadebedrijf WIBU
“De nieuwe website is veilig, snel en goed vindbaar in Google. Kortom: voldoet aan de eisen van nu.”
Michel Rolvink
Copywriter / SEO specialist
Inhoudelijke kick-off
Voordat we gaan bouwen maken we kennis door een inhoudelijke kick-off. Wat zijn de wensen en behoeften? Wie is de doelgroep? Welke diensten wil je naar voren laten komen? Op welke zoektermen wil je gevonden worden in de Google zoekresultaten? Aan de hand van de inhoudelijke kick-off bepalen we onder andere de menustructuur voor de website.
Schrijven van
SEO-webteksten
Zodra de menustructuur, in overleg met de klant, definitief is starten onze webbouwers de motoren. Ondertussen vergaart onze SEO-tekstschrijver de juiste informatie. Dit gebeurt door het afnemen van een interview en een rondleiding door het bedrijf. Daarnaast wordt een zoekwoordenonderzoek uitgevoerd. Zo weten wij exact op welke, voor WIBU belangrijke, zoektermen gezocht wordt. Dit draagt bij aan de vindbaarheid van de website, meer traffic en een hogere kans op conversie.
Goed vindbaar in Google
De website is, door de SEO-optimalisatie, goed vindbaar in Google op de voor WIBU belangrijke zoektermen. Verder is de website overzichtelijk, snel, mobielvriendelijk en veilig. Kortom: voldoet aan de eisen van nu.
Meld uw schade
Het gebruiksgemak in optima forma, oftewel: meld uw schade. Maak een foto van de schade aan je auto en verstuur deze via de website naar WIBU. De experts bekijken de schade en geven je het juiste advies.
Professionele fotografie
Om de website een verzorgde uitstraling te geven wordt er een fotoshoot bij WIBU afgenomen. Hierdoor zijn er voor iedere pagina professionele afbeeldingen beschikbaar. Dit past perfect bij de look and feel van de website en de uitstraling van het bedrijf. Ook voor de komende nieuwsberichten of blogs zijn er ruimschoots geschikte afbeeldingen aanwezig. Zo blijft er consistentie in nieuwe publicaties.