Digitaal platform

The James Company stelde ons een, op het eerste gezicht, eenvoudige vraag: ‘Is het mogelijk een digitaal platform te bouwen, waarop wij online convenience services aan kunnen bieden voor de bewoners van onze woningen?’ Van toegang tot huurdocumentatie en een verhuisservice tot het bestellen van een chauffeur of vloeren op maat. En dat in slechts een paar klikken.

Klant: The James Company

“Met een goed doordachte systeem­architectuur hebben we een toekomst­bestendige basis neergezet waar de komende jaren op doorontwikkeld kan worden.”

Brandon de la Parra
Developer

State-of-the-art technisch product

Een vraag die heeft geleid tot de geboorte van onze James®. Ons team van consultants, developers en designers’ is het gelukt een state-of-the-art technisch product te maken. Om het gewenste niveau van dynamiek en maatwerk te bieden, volstond het oorspronkelijk gebouwde CMS voor James® niet.

Ons team bouwde een nieuw platform op basis van het Symfony framework, geschikt voor de dynamische bestelprocessen en de services van derden. Het bestelproces en reserveringen zijn gekoppeld aan E-commerce- en betaalsystemen. Daarnaast is een native Android en iOS applicatie door Brandcode ontwikkeld die nauw verweven is met de website, maar extra opties biedt zoals pushnotificaties.

Maatwerk per appartement

Voorbeeld: een van de diensten van James® is een vloerenservice. Door een aantal klikken op het device heeft de bewoner een offerte op maat voor vloerbedekking in één of meerdere ruimtes van zijn of haar appartement. Om deze op het oog eenvoudige dienst mogelijk te maken, zijn complexe technische hordes genomen.

De applicatie bevat namelijk alle afmetingen van de in een gebouw aanwezige ruimtes en appartementen. De bewoner logt in, James® weet om welk appartement het gaat, gebruikt de specifieke gegevens van de bewoner en maakt direct een offerte vanuit de vloeraanbieder. Kortom: puur maatwerk per appartement.

Conciërge van de toekomst

Het platform is gebouwd met de hoogste standaard voor beveiliging, schaalbaarheid en white label: naar wens in de eigen huisstijl en vorm weer te geven. Inmiddels biedt The James Company al in ruim 20 gebouwen de online portal en digitale personal assistent James®. We blijven binnen Brandcode de servicegerichte James® continu doorontwikkelen en verbeteren. Hij is de conciërge van de toekomst en voor The James Company is het een absolute meerwaarde tijdens een pitch. En de bewoners zijn ook nog eens blij met onze James®!

TO NEXT CASE

The ride to success!